2013. január 14., hétfő

Korrupció Magyarországon? Semmiképp!

Mi a gondom?
Nincsen gondom. Kész szerencse, hogy Magyarországra születtem, ahol a korrupciónak nyoma sincs, a politikusok tiszták, mindenki egy erkölcsi mellszobor. Nem úgy, mint a volt mongol elnök, aki mindenféle bankon keresztül több tízmillió dollárt mosott tisztára.
Meg vagyok győződve arról, hogy az a tény, hogy egyre rosszabbul élünk, de a politikusaink egyre jobban, semmi esetre sem utal semmilyen hasonló helyzetre az említett mongol esettel. Viktor kijelentette, hogy a gazdaságunk virágzik, és ha bevarrtam a cipőm orrát, és hoztam egy kis elhullott gallyat valahonnan az erdőből, hogy megmelegedjek egy elhagyatott erdőszélen, azonnal megünneplem a neves bejelentést egy pohár chlórban és más vegyszerekben gazdag csapvízzel.
Istenem! Milyen megnyugtató tudni, hogy az ország amelyben tönkremegyek, virágzik! Hiszem, hogy a gazdaság virágzásának egyik legbiztosabb jele, hogy a nyugdíjasoknak már nincs szükségük a tizenharmadik havi fizetésükre sem, mert annyival jobban állnak. Gyanítom, hogy tömegtüntetés során, maguk kérték a megalázó fizetéskiegészítés megszüntetését, mondván, hogy nem csőlakók ők, akiknek segélyre lenne szükségük. Büszke magyar állampolgárok mind, akik a maguk 18.200 forintjából fényűzően megélnek! Már hogy is lehetne gondom! Ha egyszer én is békés nyúgdíjas éveimet fogom élni, nem is kétséges, kire szavazok majd!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése